barnhem... hur scary kan det bli? (jag hatar barn så... jäkligt scary visserligen)

Det är tur att jag inte är rökare alltså för jag kan inte ens hantera en tändare utan att bränna bort lite småhår på händerna eller smälta bort en nagel (någon som kan gissa hur illa det luktade?!). Men nu har jag lyckats tända alla stearinljus i hela rummet... med bara små skador som reslutat och alla naglarna intakta =D

Så nu ska jag sätta igång The Orphanage (med alla ljus utom räckhåll... jag vet hur mycket jag rycker när jag blir rädd). Får se om den är så läskig som Fredrik och Alle hävdar? (men bilden är nedanför är ju inte inbjudande)

image213

Kommentarer
Postat av: Helle

Öhhhmmm....
Glöm inte en kudde att krama när det blir riktigt läskigt :)

Postat av: Jenny

tre kuddar och två täcken, det fick räcka =P

2008-04-11 @ 23:14:20
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback