Varmare breddgrader önskas

Ja då har man varit på stan med Lizze. Väldigt trevligt att leta lite presenter och prata framtid =) Är fruktansvärt sugen på att resa nu, speciellt när det spöregnade medan jag stod och väntade på bussen (jag såg så mkt ut som en dränkt kattunge att chauffören tog mig för en ungdom... hehe). Det är tider då man drömmer om bättre ställen och mer värme.

Bjuder på riktigt häftig video... sånt vill jag kunna! Yves Larock - Rise up. Gammal men cool och härlig musik. Min mest ursprungliga musiksmak ungefär =)



Kommentarer
Postat av: Lizette

Jenny! Egypten 13:e december 4500kr/person och halvpanssion. Låter inte fel va? Jag är på att! Åka från Köpenhamn 06:30! Säger du?

Postat av: Jenny

min första reaktion är: JAAAAA! Jag är på att =)

2007-09-25 @ 18:54:41
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Cassa

Jaaaaa tack jenny! jag har letat som en galning efter denna låt!!

2007-09-27 @ 10:52:11
Postat av: Jenny

Haha men va trevligt. Varsågod =)

2007-09-30 @ 23:01:43
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback