Upside down

Träning är underbart. Helt sjukt vad man saknar ordentlig träning på sommarlovet (vissa människor är inte så lyckligt lottade att de har stenhård träning även på sommaren och vissa är precis lika lyckligt lottademen struntar i den ändå. Inga sporter eller personer nämnda ;D). Inte för att det gick så bra men mina snygga skor (nya) väckte beundran och jag kunde passa på att visa svettarmbandet som jag snott på ICA (rosa med en Ahlgrens bil som motiv. Purrrfect!)

Imorn så hade jag tänkt (observera att det stod i dåtid) roa mig med att baka lite till och en trevlig chickflick (Prinsen och jag, man måste bara älska Julia Stiles. 10 orsaker att hata dig och Save the last dance är underbara =D). Det sket sig totalt (på ett positivt sätt) för nu ska jag tydligen helt plötsligt fika, få en tidigare påhälsning av Erik än beräknat och kika på film. Intressant vändning mitt liv precis tog =P

En sak till bara:

En radiopratare på Mix Megapol tyckte det var lite dålig stil av Guillou att hacka på Stieg Larson och hävda att hans böcker är ganska fulla av skit helt enkelt. Hon ansåg att eftersom de var så långa så bara måste de vara välskrivna.

Kan någon förklara hur det hänger samman?! Är det bara jag som har läst en tjock bok som inte är något annat än blabbel?

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Japp, vi andra lägger ner skiten om det baa är babbel :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback