Shoppinglycka! Och ett fynd för ovanlighetens skull

Idag har jag köpt: skor!! =D Nämligen ett par stövlar/boots i skinn inför vintern. Anser nog att det är ett fynd eftersom de kostade formidabla 500 kr!! =D nöjd =)

Var tvungen att handla på förmiddagen eftersom jag ska träffa Linn och Marie och dela upp våra tider inför veckan så snart kan jag berätta hur jag jobbar =P

Såg Stranger than fiction igår, brukar inte gilla Will Ferrell så mycket (han är väl oftast för amerikanskt gapig för mig) men jag gillade filmen. Kan inte säga hur för det hände väl egentligen inte så mycket, en väldigt stillsam film egentligen... fast ändå inte =P Äsch skitsamma.

En av höjdpunkterna var iaf att jag åt Schweizerchoklad till... utan att reagera (på annat sätt än att det var förbenat gott =D). Jätteglad för att jag inte fick någon sorts abnorm svullnad under ögonen iaf =)

Nej, nu ska jag läsa lite Solo, kanske ta lite yoggi, kaffe och prata med mammsen min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback