Shopping =)

Det är inte bra att gå hemma och vara uttråkad... jag har 30 % på la redoute så nu har jag helt plötsligt hittat grejer för 340 spänn... hm. Och jag har shoppingförbud, jaja, vissa saker måste jag ha. Mest träningskläder ändå, sånt behöver man alltid.

Ska nog in till stan ändå... behöver en ny minikjol (helst svart) och kanske en topp. Att hitta det i Karlshamn är kanske inte det lättaste men man kan alltid försöka =)

update 15.00:

Och det gick ju väldigt bra; jag är 600 kr fattigare men en jättesöt svart klänning, en minijeanskjol (dock inte svart), lila strumpbyxor och ett par silverörhängen rikare =D Lite ångest men inte överdrivet mkt =P Nu har jag två saker till att festa i ;D Måste ut ngn lördag för jag måste få ha den nya svarta tröjan jag fick i lördags (med en massa tejp förstås)!

Och nu blir det lunch =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback