Prenumeration = perfekt för mig.

Är lite uttråkad och mycket stissig, därav ett flertal inlägg idag (efter några dagars tystnad)... vad jag ska skriva om är väl en annan sak =P

Ska träna idag = alltid positivt. Ska jobba fem timmar imorn = inte lika kul. Top Model tre program ikväll (som ska spelas in på hårddisken) = väldigt roligt.

En annan positiv sak med dagen är att jag nu äntligen kan börja prenumereraSolo, för en gångs skull har de en "gåva" som man faktiskt vill ha nämligen säsong ett av Greys Anatomy. Var nära att köpa den på City Gross för 199 för bara några veckor sedan, nu får jag istället 6 nr av Solo plus Greys för samma pris. Nöjd =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Greys A är världsbäst, synd bara att man har de säsonger som släppts och nu ska börja prenumerara på Solo, får väl skriva in och be om One tree Hill istället eller nått :p

Postat av: Jenny

Haha, ja den är något bitter =P Hoppas de lyssnar :) haha

2007-09-19 @ 16:31:48
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback