Massa änkor... vem bet mig?!

Har kommit på att jag avskyr att författa saker (håller på med bostadsfiskning =P)... det är inget problem att skriva till äldre. Där kan jag skita ut imponerande uttryck och ord. Men i hur i hela friden låter man inte överdrivet gammal men samtidigt professionell? Vart går gränsen? Jaja, får fortsätta någon annan dag. Mitt huvud håller på att explodera och ordförrådet är ganska slut (likaså humorn, tro mig).

Min vänstra ankel är lindad kan jag meddela. Inte hårt men med gasbinda, fick ett bett av ngt igår när jag stökade runt i frukten på jobbet. Det är liksom lite blodigt och infekterat. Bananer från Sydamerika, vem vet vad som kom med där ;D Mormor skämtade om Svarta änkan (finns i Australien visserligen men ändå =P) medan morfar tyckte Glada änkan var roligare att bli biten av. Gula änkan hade inte varit fel heller och hade kunnat förklara mitt lättpåverkade sinne igår ;)

Och på tal om igår: tack för en jättetrevlig fest =) Hade väldigt, väldigt roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback