Klippe klippe

Jag var inte så farlig som jag trodde. Har varit en perfekt solstråle hela kvällen =) Nu börjar dock bli trött så nu blir det sängen, inget nördande på msn för ovanlighetens skull =P Ska bara göra en kort liten notis om allt klippande i Top Model.

Jag (och alla andra jag känner) anser att de som inte låter "experterna" (hur många ggr använde de det ordet i dagens program?!) klippa dem som de vill är hur löjliga som helst och borde veta vad som väntar när de ansöker. Saken är:

skulle ngn vilja klippa mitt hår kort (afrofrisyr á la jakob) skulle det bli ett stort no-no. Aldrig i hela mitt liv. Inte på grund av att jag gillar mitt långa hår utan för att det inte funkar kort, hur häftigt det än hade blivit. Så det så. Men så tror jag inte att de hade haft ett så stort hjärnsläpp heller, det mesta de gör passar och blir hur bra som helst. Varför löjla sig?

Jaja. godnatt people.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Japp, trögkärrig. Hade en sån superstylist velat göranåt med mitt hår hade det bara vara att go for it, känns som dom vet vad dom gör! haha!

Postat av: Jenny

Ja men ditt blir ändå inte katastrof om de klipper det kort, eller sätter i hårförlängning i det eller något sådant, eller hur? ;D

2007-09-29 @ 17:32:15
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback