Jingle bells, jingle bells...

Inte nog med att jag refererade till skräckfilmen i söndags dessutom luktar det jul i hela huset. Luktar gott. Anledningen är att jag bakar pepparkaka... ja, en mjuk en alltså.

Lagom till uppkommande nationella (borde vara iaf) helgdag (och det är lördagen vi pratar om) så ska jag baka inför släktens ankomst (i det här fallet; f&f, m&m + kanske någon kusin. Inte så många men kalas har aldrig varit vår grej heller) och jag har bestämt mig för mjuk pepparkaka, den förra jag bakade (ungefär fem år sedan) blev totalt misslyckad. Därför jag inte gjort om försöket...

... förrän nu. Hoppas det smakar lika gott som det luktar =)

Och nu ska jag klaga lite:

Varför kan inte människor lära sig grammatik!?!?!! Eller bara svenska språket!!??! Vad är det för människa som sitter och skriver undertexter och skriver: gårdans? Det heter gårdagens!!!! Varför (jag gråter här en skvätt). Samma sak med detta... det är faktiskt inte helt korrekt. Det rätta är: det här. Så enkelt är det.

Dagen positiva:

TRÄNING!!! =D

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Förresten, vad tyckte du om hot fuzz? :D

Postat av: Jenny

asrolig vissa delar. Rolig andra =D

2007-09-04 @ 23:51:44
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback