inte mkt, men lite, att göra

Jaha, då har även jag sett Myggan... kommentar: inga kommentarer förutom för helsicke!

Jaja, annars har jag groomat hunden idag, mött lite sjöbusar, träffat "brorsan" och haft en allmänt halvseg/lugn dag. Lyckades få femman att fungera i ungefär fem sekunder och under de få sekunderna lyckades jag se klippet inför Greys Anatomy avsnittet. Abstinens!! Därför man ska ha femman egentligen... =/


Nej, nu får jag hitta på ngt roligare än det här... vad vet jag inte. Men ngt måste det finnas. Teet är nästan slut kom jag på nu oxå... fan. En kopp te hade ju varit trevligt annars... jaja. Nu pyser jag.

Kommentarer
Postat av: Alle

Myggan, myggan, myggan..vem tvingade dej?..om 10 min e de Boston Tea Party...får ej missas för allti världen

2007-09-24 @ 21:42:21
Postat av: Jenny

Missade det inte heller =P Oväntat bra faktiskt (även om det tar emot att erkänna det).
Mikke tvingade mig =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback