hemmafruveckan som gick i kras.

Jaha... vad ska man skriva? Min härliga vilovecka gick käpprätt åt helvete, blev inringd två dagar i rad. Det är en fysisk omöjlighet att böja på benen och jag går som om jag har skitit på mig (ursäkta uttrycket), förstår inte alls varför jag tog klackar idag när jag handlade. Min gång kan inte ha imponerat på någon.

Vad mer finns det? Min lediga dag har spenderats med att städa och baka... okej liksom? Imorn blir det iaf bättre. Liseberg för hela slanten. Köpte matsäck idag. Massa frukt, mackor och.... (trumvirvlar) Tom och Jerry-kex! Det är så nostaligiskt och retro att jag bara var tvungen ;D 

Idag blir det rökt flundra, det enda rökta jag egentligen klarar av. Riktigt gott. Fisk en dag i veckan är säkert väldigt bra oxå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback