Happy birthday =)

Jaha, då håller man på att göra sig i ordning för ett litet födelsedagskalas (även om en av de två sneakar lite och firar i förväg ;P). Problemet är dock: var i h-vete är mina lila strumpbyxor (inhandlade under förrförra veckans lilla shoppingfrenesi)?! De är lite sköra så jag har lagt dem på ett "bra" ställe. Hurra för mig och mina ställen. Nu blir det till att rota igenom alla lådor... som vanligt. En konstant känsla av déja vù ibland alltså =P.

Dock var inte poängen med det här inlägget att fundera över mina logistiska problem utan:

Grattis, grattis, grattis Emms =)

update fem sekunder senare:

hittade, kvällen är räddad! Bara jag kunde hitta tröjan jag tänkte ha till... hmmmm.... =P

Kommentarer
Postat av: emelie

tack babe! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback