Dagens utsikt

Jag är vaken men det känns som om jag borde sova. Vaknade vid nio för en promenad med hunden (som dock inte var lika motsträvig som igår; igår vägrade hon gå efter 50 m. Jag släpade... jag vann ;D). Har precis lagt ihop en liten lugn spelningslista, tror att det blir till att sova lite.

Alternativet är att fixa i ordning min musik... hm. Behövs men har jag energin? Trodde det skulle bli fika idag oxå... men det ser lika grått ut som vädret utanför fönstret. Typiskt.

Har iaf träningen att se fram emot. Trots att jag är helt utmattad varje torsdag ska jag fortsätta träna dubbelt (måste ju träna upp högerarmen oxå =P) och folk på badmintonen får helt enkelt stå ut med mitt helt urkassa spel på torsdagarna (som är lika dåligt på tisdagarna men då har jag ingen ursäkt).

Och eftersom jag saknar energin till ett fyndigt avslut så blir det bara. Tjoflöjt! (eller kanske Alles nya: toodles).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback