Dagens dilemma

Känner att det här kommer bli ett ganska meningslöst inlägg... men hela grejen med blogg är väl egentligen ganska meninglöst?

Jag har iaf bestämt mig för att göra en stor investering den här hösten. Jag kan dock inte bestämma mig utan har två olika alternativ:

1) går in på Blic och köper två par nya glasögon (ett par redan uttittade) vilket blir en summa på 1795 + 1200 för diverse saker på glasen... dyrt, men kul. Har dock redan två par men hade hemskt gärna velat ha de mörkt blåa bågarna (fyrkantiga givetvis) som är väldigt markerade...

2) Ännu en tatuering. Den här gången i form av Ebbas tassavtryck (hennes ingen annans) någonstans. Har funderat att lägga den på foten men isf blir det två tatueringar på samma fot så har släppt den idén... alt nr 2 är att lägga den på axeln... fast kom idag på att baksidan av axeln kanske låter bra.

Skitsamma, här är iaf en liten bild på tröjan jag fick av tjejerna i födelsedagspresent. Vågad men snygg dock: Tejp? Ja tack!
 


Kommentarer
Postat av: emelie

bra att du gillade linnet iaf :)

Postat av: Jenny

Väldigt mkt =)

2007-09-24 @ 01:21:26
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback