Why why why?!

Dagens promenad med Ebba blev lite ovanlig, dels träffade jag på grannarna utanför grinden så jag följde med upp till 4H-gården där vi släppte vovvarna så de kunde rasta sig själva, jag hittade tre kantareller (brukar vara den som inte hittar =P), sedan ett varv på slingan där jag hade sällskap av en dam halva vägen. Oväntat men trevligt =) Och hon gillade Ebba fast hon såg ut som om jag precis hade slängt henne i Långasjön ;P Det är jag och gammelfolket.

Blir dock flippig på "min" mobil... varför är den slut i princip överallt!? När jag ska ha den?! ;D Iaf så till slut gav jag upp tanken på att beställa och bestämde mig för att ta Expert. Och där var den... slut! Flipp. Måste ha mobilen snart-snart annars blir det panik-panik för då står jag utan mobil helt.

Nej, nu ska jag ta mig upp till Erik. Ska övertyga honom att vi ska se Napoleon Dynamite eftersom jag inte har sett den än (jag vet att jag är lite sen, men bättre sent än aldrig iaf).

Puss puss på er!

update 30 sekunder senare:

Så nu är den beställd iaf =) Joy. Längtar verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback