Mobillycka! =D

Jag är ett fullkomligt nervvrak för tillfället. Hur stissig som helst (håller det här i sig till badmintonen så tycker jag nog allt lite synd om folket som ska behöva dras med Jenny-on-speed).

Dels har det varit löjligt stressigtjobbet, kom dit och trodde att jag skulle få lugna fyra timmar (och det var lugnt... i 2 =P). Och sedan satte det igång. Dels var det frågor om krediter, dels en jävla massa frukt, dels underbemannat och dels en jävla massa folk. Har kommit fram till en sak: jag avskyr lönedag!!

Och dels: äntligen har jag en ny telefon! =D Vet in hur glad jag är?! Behövde dock byta nummer, annars skulle det bli överdrivet krångligt men det gör inte så mkt. Så lycklig, så lycklig. Femtusen fria sms en månad framåt dessutom... det är alltid bra. Sedan ska jag byta till Halebop (blev billigast så =P). Och nu håller jag på att lägga över musik (även om det inte går så bra =/)

I did it!!! Musik! =D Nu ska jag pilla lite till innan träningen (och nej, det blir inga rakade ben pga av det här ;D) See ya'!

Kommentarer
Postat av: emelie

halebop - goodie goodie! då kan vi ringa gratis ;D

Postat av: Jenny

Jaa men inte än. Därför jag har bestämt mig för det ju! Alla andra har det ;)

2007-10-26 @ 14:00:30
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emilia

Skulle bara tacka för att jag var välkommen hem till dig i lördes ;D Mycket trevligt.
Ha det bra!

2007-10-29 @ 11:49:01
URL: http://emiliabilling.blogg.se
Postat av: Jenny

Det var jättetrevligt att du ville komma =) Det får bli fler gånger =D

2007-10-29 @ 20:16:09
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback