J*vla f*king megastore.se

Jaha, nu är jag sur. Problemen med mobilen fortsätter. Okej, det har varit svårt att få tag på den men står det på hemsidan att det är en beställningsvara 2-4 dagar så ska väl det gälla? Eller är det jag som är dum i huvudet. Nu var den "tydligen slut hos leverantören" och beräknat ankomstdatum är: 31/12/49... hm. Behöver jag verkligen vänta 42 år?!! Låter det sense? Egentligen. Hoppas verkligen det är en felskrivning annars tror jag att jag avbokar den ;) Tror att den kommer vara ganska ute 2049... men vad vet jag =P

Tur att man har Sofie som kan glädja en lite iaf. Hennes humor här till problemet var välbehövlig annars hade jag kanske gjort ngt drastiskt (förutom att skicka ett ganska otrevligt mail, för det har jag redan gjort =P). Bajs oxå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Huvudsaken är att den går att ringa med ;) Haha! Hoppas det löser sig så du får den iaf nån gång innan du fyller 65 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback