Jag erkänner; jag har fel.

Har nu gått emot alla mina principer när det gäller böcker; jag läser en svensk författare och tycker det är bra! Coolt. Har varit så anti Stieg Larson (principsak, säger alla att det är bra har jag lite svårt att tro det =P) att det nu är chockerande att skriver bra... och kul... och jag har kommit ungefär 40 sidor och redan låter jag så här. Hoppas det håller sig på samma nivå =) 

Glömde dessutom ge minsta lilla vink om handlingen till filmen i föregående inlägg

det är fem män som är instängda, de kommer inte ihåg någonting men ett tidningsurklipp visar att två av dem är kidnappade och de andra tre är...: kidnapparna. I recensionen stod det att var samma idé som saw- och cube-triologierna utan blodet (i saws fall) och science fictionen (i cubes fall)... den lät bra. dvd-aktuell ;) 

Nu ska jag läsa lite innan sömnen (förhoppningsvis) tågar in.

Kommentarer
Postat av: Alle

Vad finns kvar om man tar bort det???

2007-10-19 @ 08:45:17
Postat av: Alle

Ångrar mej nu när jag såg trailern..måste ses

2007-10-19 @ 08:47:46
Postat av: Jenny

Hehe. Visste väl det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback