Hur många rutor tar du? Alldeles för många helt enkelt ;)

Läste ut Koontz-boken natten till idag (kunde ju inte sluta läsa såklart, whatelse?). När jag väl släckte insåg jag att jag måste sluta läsa så snabbt... visst kommer jag ihåg boken (bra till och med) men det är frusterande att inse att man måste ha hoppat över några meningar här och där. Får göra som med Harry Potter och läsa den en gång till strax efter... eller kanske inte, Harry är ett specialfall =P

Har fått en liten, liten förkylning på halsen (eller på näsan kanske för halsen är inte problemet =P) och därför måste jag dissa Emelie och boxningen för lite teknikträning inför helgen. =(

Annars har jag inte gjort så mkt förutom jobbat (där jag råkade snubbla över choklad med kort datum (Marabou Daim) och min lycka var gjord ;D). Ibland har man tur. =)

            


Två väldigt bra böcker... syns inte riktigt att ansiktet på boken Ansiktet är rätt äckligt faktiskt. Syns tydligt på min pocketbok ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback