Grattis; lite i efterskott, lite i förskott och lite idag =)

Eftersom mina blogginlägg är, minst sagt, oregelbundna så tänkte jag gratta Elin och Karin lite i efterskott. Och passa på att gratta Ru för hon fyller idag. Och Erik för han fyller imorn =) Mycket nu på en gång =P

Iaf grattis så jättemycket alla fyra =)





Annars görs inte mycket idag, förutom jobbat. Jag ska nu gå och lägga mig och läsa lite Dean Koontz. Skräck i bokform är trevligare än i filmform... inte så mkt bilder men tillräckligt för mig med min fantasi. Förresten på tal om Dean Koontz hans bok: Viskningar har en fruktansvärd mardrömsscenario med. Isch, det kan jag få otäcka tankar om fortfarande! (tänker inte säga mer än så eftersom det förstör hela boken, det är liksom gåtan, upplösningen allt)

Kommentarer
Postat av: emelie

usch ja, eller hur. Panik bara man tänker på det i den boken! :O

Postat av: Jenny

Brrr. Men du måste läsa ansiktet, läste ut den inatt. Väldigt najs =)

2007-10-18 @ 17:01:11
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback