Grannfejden

Sitter och kikar på Grannfejden med morsan. Väldigt roande måste jag säga (även om jag blir helförbannad på alla mytomaner som figurerar). För att komma till saken så har jag världens mest klockrena citat från en av de stridande (om motparten då givetvis =P):

"Han är så ond den där människan. Går han i skogen och blir ormbiten, så dör ormen."

Aouch.

Måste bara tillägga att jag har smakat Marabous nya choklad. Marabou nonstop (alltså vanlig chokladkaka med nonstop instoppade). Ingen höjdare sådär... =/ Lite kvalmig. Skulle bara meddela ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

Har de en NY? *jättechockad* Låter skitgott dock, detta måste undersökas ;)

Postat av: Jenny

Undersök för all del. det var jag tvungen till oxå (låg gratis på jobbet visserligen ;D)... besviken dock.

2007-10-14 @ 21:54:05
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback