En lite trevlig dag =)

Fick ett ryck och fixade alla tre Bring it on-filmerna igår... chickflick till tusen. Kul ;D Är överhuvudtaget annars sugen på film som satan.

Nu ska jag iaf snart iväg till Lizze med omvägen att tanka lite och kolla lite mobilpriser. Har tröttnat på att problemen med den beställda och idag bad jag (mamma) om pengarna tillbaka. Får hoppas att Lizze och jag hittar ngnstans att bo iaf. Det är ju alltid en fördel =P

Lite senare kommer Cassa och lilla Kino hit för lite bus med vovvarna =) Mkt trevligt. Och sen träning... trots förkylningen. Men eftersom jag inte har feber så.

Har haft datorn på (med musik i bakgrunden för att den surrar, inte mkt men tillräckligt) och varje gång jag har vaknat i natt har: Wig wam - gonna get you someday spelats. Ngt med den låten =P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback