Boende är en svår fråga tydligen... =/

Jaha, då sitter man här efter en urkass träning (igen), ska läsa lite bok som tröst iaf =) Spännande måste jag bara säga.

Morsan och jag roade oss med att ringa runt till olika fastighetsbolag osv i en timme ungefär. Svar: hyresrätt kan man ju glömma (någon hade kö till 2009... om man räknade på sökande och lägenheter =/) men det finns ju andra "trevliga" alternativ. Såsom: stuga, korridorer, äckliga korridorer och lite annat trevligt och mindre trevligt. Tills vidare säger jag bara. Och så är det!

Ska ringa Lizze med uppdatering tomorrow hade jag tänkt (och antagligen kommer glömma), tjejen och jag är ju lite i samma sits här =P

Men nu ska jag sova. Fredrik hann gå och lägga sig, undrar var jag nu ska få spelschemat ifrån? ;)

update:

screw dig fredrik, jag kunde själv ;) Kan med glädje meddela att sista matchen går 16.45 (glömde kika om jag spelar den eller inte) i damdubbeln. Och att det finns en pool i singeln och poolspel i dubbeln (sista är en goood nyhet =D)

Puss puss godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Är det så svårt? Jag som med hade tänkt ringa runt någon dag nu. Men ring mig sedan när du har tid.

Postat av: Fräddan

Haha, screw dig sjläv, en annan skulle upp och jobba ;) jag spelar sista matchen 17.45 om jag nu går så långt.

2007-10-17 @ 13:08:05
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: elin

då hinner du hem till mig lite efter 7 då sen blir det PARTYPARTY :D hehe puss!

2007-10-17 @ 18:04:20
Postat av: Jenny

Lizze: Det var ju inte svårt att hitta skabbställen att bo på men lägenheter däremot. Jag kan få tag på en i mars-april där ngnstans som först typ.

Fräddie: Braa, då har även du gott om tid =)

Elin: Måste ju äta oxå din tönt. Kommer som planerat ;)

2007-10-18 @ 17:00:31
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback