Valborg... och dess brutala uppvaknande

Hade typ trevligt i fredags... frös som en tok på mösspåsättningen (det är mer humor att säga så och så skiter jag i vad resten säger =P). Vi drog hem ganska snabbt jag, Emelie och Erik.  Hade fruktansvärt kul hemma när vi gjorde oss i ordning, morsan och farsan hade bröllopsdag så det blev champagne, oxfilé och lite annat trevligt. Föräldrarna lyckades fylla Erik lite lätt ;D

Förfesten sen var otroligt kul, jag hade en privat "korkare" i Fredrik, som hjälpte mig igenom kvällen (utan hans skills med att sätta på korken på flaskan igen hade den bergis legat över golvet ;D). Pojkarna var allmänt mystiska/roliga och jag upptäckte en oanad talang hos Mattsson: han var den enda som lyckades få upp min vinflaska!

Sen på lorden var det rätt trevligt, tyvärr hade jag fruktansvärt ont i fötterna. Jag och Erik fick skjuts hem av Jonathan (räddande ängel) redan vid ett. Jag höll på att dö och kunde knappt gå... men men. Vill man bli fin får man lida pin ;P

Inventeringen imorse var dock ingen höjdare. Upp klockan sex redan =/ Roligast var när jag kom hem vid tolv och var tvungen att väcka Erik. Sömntuta! ;D

Sedan bara projektet... fy fan vad trött jag är på att skriva på den skiten. Tack och lov är vi klara nu! Nu ska jag bara skriva min loggbok =( Och städa... och skriva naturkunskap... och skriva en novelljävel... och fundera på geografi och... ja, ni fattar grejen. Låt mig dööö!!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Noveller är roliga! :D Dessutom var vi inte ute i fredes kära du ;)

Postat av: Jenny

Oops... sorry. Jag är väl helt enkelt inte van att gå ut en måndag som vissa andra tydligen är ;D

2007-05-02 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback