Uppklädda =)



Så blev några av bilderna. Jag hade allvarliga problem att hålla mig allvarlig och göra seriösa bilder. Därför har vi ett antal "asgarv-bilder" och några där jag helt enkelt hoppar över staketet. Lite kul =P haha. Sedan när mamma fick tag i kameran så blev det en hel massa bilder på Erik =P Sjukt bra bilder Erik och hans kamera tar dock... man blir ju lite avundsjuk!

Det var kul att Stuffa faktiskt, vissa dansar man väldigt bra med... och så vissa går det inte alls med. Underligt =P

Idag blir det möte vid tre och sedan inte mycket mer. Ska in och byta morsans mors dag-present dessutom. Jag valde mellan två parfymer och hon älskade den första... sedan fick hon lukta på den andra (den jag inte vågade välja för den var lite ovanligare =P) och då ville hon ha den. Typiskt, haha.  

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Va fina ni är! :D

Postat av: Jenny

Tack =)

2007-05-30 @ 18:29:43
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback