Uppblåst

Idag har jag (surprise, surprise) bakat!! Så himla ovanligt, inte sant? Bakade nallebröd och det blev himla gott. Nallebrödssjukan sprider sig ;D Nu har snart alla bakat det och börjat älska det =) Tack vare Emelie och hennes bloggberoende =P haha

Hunden var något svårpromenerad imorse, hon vägrade gå längre än en kilometer eller så. Ibland vet jag inte om hon är lat, dum eller bara bråkig. Förmodligen någon sorts blandning =P

Morsan och jag ska in på stan idag... bara väntar på att försöka komma fram till sjukhuset. Gissa varför, jo, det är (givetvis) jag som behöver (antagligen) ett litet besök där. Ska det någonsin sluta? Just för tillfället är det för att jag (antagligen) har en inflammation i ögonhålan. Jippie! Svullen runt högerögat till balen, härligt ;D

Nej, nu ska jag duscha... ska bli skönt. Att duscha är ändå något av världens härligaste saker ändå =)

Kommentarer
Postat av: emelie

nallebröd är bäääst :D

Postat av: Jenny

Haha, jaaa. Har oxå upptäckt det ;D

2007-05-30 @ 13:58:18
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback