Twistigt slut?

Det är meningen att jag ska skriva en novell till Litteratur och litteraturhistorian... hur tom på idéer får man bli egentligen?! Innan hade jag en massa fantasi men det är såna krav på en novell, vem pallar bry sig om ett "snitsigt och twistigt slut"... egentligen?! Inte jag och dessutom så slapp a-klassen göra det. Bajs.

Jag har i alla fall de två första meningarna klara (stolt jag är... eller inte). Få se vilket skit det blir den här gången.

Är det någon som har en bra idé är det bara att höra av sig ;D

Nu är det snart Grey's. Får se om jag orkar kika på hela... känns inte så troligt nu. Är lite trött för jag har tränat faktiskt! Rätt glad, studsade runt x antal minuter. Känns skönt nu iaf =) Träningsnarkoman på väg tillbaka?

Har dessutom fått ett nytt schema på ICA fick jag reda på, antagligen med fler tider (jupp, girig är jag)... jippi!! Säkert morgontider dock =/ Inte lika kul. Jag är morgontrött som det är =P Men jag har upptäckt att det är ändå rätt kul att jobba =)

Nej, nu ska jag ringa Lizze. Måste fixa Rhodos (längtar =D) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback