Träningsryck

Jaha, trodde det skulle bli utgång ikväll, var fruktansvärt på g... och så visar det sig att det inte är en människa man känner som ska ut. Bittert och boring. Kan ju tilläggas att det inte blir någon utgång, tyvärr =( Har inte festat sen valborg så var fruktansvärt sugen men men. Tar igen det på lördag istället ;D

Idag har det bara varit Boön i skolan, skönt att vara ute, tyvärr var det i sällskap med en viss lärare. Han kan verkligen prata ihjäl en, jag trodde jag var härdad (jag bor ändå med Lisa och farmor är väl kanske inte tyst) men han kan fortfarande chocka mig.

Har varit väldigt, väldigt osugen på att träna den senaste tiden. Något jag sa till mamma idag... sekunden senare fick jag värsta rycket så idag har jag nog sammanlagt tränat i en och en halv timme lite drygt. Ibland har man sina ryck =P Roliga ryck, jag tröttade ut EbbaBlå Spåret. Hahaha.

Nej, nu väntar jag snart folk. Göra rummet respektabelt kanske är en bra idé? Eller de har vant sig =P haha

Men ha det så bra ändå =P Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback