The kill!

Sprudlande glad igen! Äntligen lyckats hitta låten jag har letat efter hyfsat länge! Sångaren har sett misstänkt lik ut Jared Leto men jag har alltid lyckats glömma bort både namn på låt och bandet. Riktigt gött, finally har jag hittat både band och låt. Jag hade såå rätt, Jared Leto var sångare och bandet var 30 seconds to mars och låten: The kill. Fruktansvärt bra låt! Och jag har till och med lyckats få ner den på datorn! Applåder tack.

Kill
Break me down
Bury me, bury me

Förresten: Jared Leto är i samma klass som Johnny Knoxville måste jag ändå säga. Het till tusen. Woosh. Fast jag tackar ju inte nej till en kille med... och där blev det personligt. ;D



Haha!


Kommentarer
Postat av: emelie

jag <3 johnny
han är faktiskt MIN älskling! ;)

Postat av: emelie

oj, vet inte varför kommentaren blev så. haha!
skrev: jag (hjärta) johnny.
och att han faktiskt är MIN älskling ;)

2007-05-19 @ 14:43:03
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, jag har adopterat honom, så det så. Fast jag skulle stå ut med Jared Leto oxå. ;D

2007-05-19 @ 14:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback