Pluggis... nja, kanske inte.

Jaha, då ska man snart iväg och jobba. Min tanke att jag skulle plugga hela dagen igår sket sig fullständigt, att balkommittén skulle komma hem till mig och att vi skulle jobba med bordsplaceringen hade helt fallit ut ur mitt minne. Blev väckt vid tjugo i tio med orden: "Skulle inte dom komma vid tio?!" Fan är väl bara den tanke som ekade i huvudet på mig =P Men jag hann och nu är skiten klar iaf.
Firandet av Lizze igår var väldigt trevligt iaf =) Mycket snicksnack och en massa god mat =) Hoppas Lizzan blev nöjd med presenterna =)
 
Idag ska jag iaf tränga in lite plugg nu innan jag sticker (jippi, det ger mig en timme och tre kvart, fan vad jag borde skjutas!!). Var ju tvungen att gå ut med min lilla dammtuss idag oxå, så det blev lite mindre tid än planerat. Och så nu sitter jag här. Saknar lite motivation uppenbarligen =P Jaja. Får la se vad som händer ikväll. Är planerat till Fredrik men eftersom jag jobbar lär jag vara rätt trött, äsch vi får se hur vi gör. Ska upp till Erik oxå... tidsoptimist är mitt mellannamn ;D

Thnks fr th mmrs
In case of the ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback