Nedräkning

image85


Morsan och jag roade oss med att ta bilder i både min student- och balklänning. Blev en del bra faktiskt =) Och det är inte ofta jag kan säga så om mig själv. Eftersom jag bestämde så blev det en del flippiga på studsmattan och lite sånt ;D haha

Sedan har jag suttit med balarbete resten av kvällen (med paus för ES04-konsert)... är klar nu nästan precis. Fy tusan vad drygt. Morsan och farsan fick rycka in och hjälpa till eftersom vissa av sakerna inte gick att göra ensam. Så nu är det nästan 8 timmar två dagar i rad. Jag har härmed ledigt från allt som heter bal (förutom att gå på skiten då =P)

Och nu ska jag sova. Får se hur mycket jag orkar med imorn... funderar allvarligt på att skita i Lorden... så förbenat trött. Och bättre lär det inte bli.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback