Mon week-end (jupp that's french ;D)

Det är helt osannolikt vad lite tid man har för bloggen nuförtiden... och msn... och internet överhuvudtaget. Känns underligt, har jag gått tillbaka till att inte vara datornörd? =O

Nåja, har haft en trevlig helg. Spelade lite kubb i fredags (och pojkarna trodde att de skulle ha en (o)ärlig chans, trots värre fusk än vad vi körde med =P) och sedan Pirates (kan knappt bärga mig till trean kommer nu. Vilket jag, som av en händelse, diskuterar med Jimmie precis nu =O).

Kollade på Spiderman (trean) i lördags... faktiskt oväntat bra. Måste säga att Venom är favoriten... riktigt heta tänder (hej tandställning!!). Mikael var roligast som missade sin avfart =P Även om Johhanes och Sebastians humor är fruktansvärt underhållande =D Iaf så var vi: jag, Erik, Johannes, Sebastian, Mikael och Malin på en rad. Och framför oss satt Charlie och två av hans kompisar. Full rulle ;) haha

Sedan åkte jag hem till Erik för att bli förödmjukad på något jävla (förlåt Erik) tv-spel... vem har kommit på idén om att göra ett "Guitar Hero" och sedan få mig att spela det?! =O Ingen bra kombination... ja, jag sög.

Jobbat idag och sedan pluggat matte. Fredriks kladdkaka var något extra måste jag säga =) Nationellt känns inte kul... men vad ska man göra? Tur att man har kladdkaka att trösta sig med iaf ;D 

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Ja den va god! :D

Postat av: Jenny

Helt underbar! =D Du lyckas alltid! =) (fast det är amerika-storlek ;D)

2007-05-08 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback