Mini!! =D

Ja, då är man iaf nästan klar med geografin... har bara slutsatsen kvar. Den lär väl bli hyfsad iaf... orkade inte mer igår. Skrev som en tok igår medan Erik "pluggade" kemi bakom mig (visslades väl mest snarare än att han pluggade =P). Rätt nöjd med det jag åstadkom faktiskt... får se hur pass nöjd Paul blir dock =/ Jaja, skitsamma.

Iaf blir det möte med Stefan idag vid elva och sedan ska morsan och jag till Karlskrona. Vi ska handla studentpresent till mig och jag ska få provköra Mini Cooper =D Ska nog handla lite smink till balen dessutom... kan ju behövas. Har ju dock ingen aning om hur jag ska sminka mig... men men det är en senare fråga. 

Den här listan med musik har jag på idag för att peppa mig till att skriva klart slutsatsen:
 
Linkin Park-What I've done
Linkin Park-Crawling
Papa Roach-Getting away with murder
Papa Roach-Scars
30 seconds to mars-The kill
30 seconds to mars-From yesterday
Fall out boy-Thnks fr th mmrs
Papa Roach-She loves me not

Kan man säga mums om musik så är det faktiskt mums! ;D  

Nej, nu ska jag sätta igång. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Alle

Det där är verkligen mums-musik:)

2007-05-21 @ 16:22:03
Postat av: Jenny

Haha, surprise surprise att DU gillar det =) haha

2007-05-21 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback