Konsert

Jag älskade (typ) Pirates, dels för att mina förväntningar var låga och dels för att det hände saker hela tiden. Precis som Pirates ska vara =)

Idag har jag och mamma ägnat närmare en och en halv timme (kändes det som) åt att kamma ut Ebbas tovor. Himmel, jag som är van vid mitt hår, varför skaffade vi en hund som är precis lika hopplös?! Ebba orkade inte mer så det blir till att ta tag i det imorn igen... stackars vovve. Jag ska aldrig mer klaga!

Har sett estet ettornas konsert idag, oväntat bra! Mycket bättre än vad tvåorna är... mycket mer drag. Att jag, Elin och Sofie var de enda som satt med studentmössorna på och retades var lite kul ;D Folk måste börja använda mössorna snart.

15 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback