Klantarsel

Idag har man varit aktiv i skolan (ironin är lika djup som vanligt), först gjort ingenting fram till halv elva (eller jo jag hittade lite böcker faktiskt) och sedan stack jag hem utan att återsamlas på geografin eftersom jag hade ett... möte... mormor och morfar var här på snabbvisit ju! =D

Idrotten var något av en besvikelse, eller det var ju kul att spela brännboll men sedan tvingade Anders upp oss till Avslappning och Meditation med LeifFruktansvärt tråkigt, märktes att vi idrottare inte var vana vid det, vi stissade och hade allvarliga problem att vara lugna. Typiskt ;D 

Ganska förståeligt förresten varför Leif hamnade etta100 höjdare (av dem i sitt program). Hans kommentar är den mest klockrena jag har hört på länge:

Leif: - Det här är min son Lasse, han...
Killen: - Lasse är min bror... jag är Martin. 
Leif:  - Ja, det stämmer ju!


Jag har varit klantig till tusen igår och idag vilket har resulterat i ungefär 700 blåmärken... idag landade jag helt platt på ryggen från stående (fråga inte), halkade på brännbollen och igår fick jag ett snyggt blämärke av ett element och dessutom kraschlandade jag i nätet. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klantig är han Och bara en liten rättelse. Han hette inte Martin utan Matti ;) Hehe

Postat av: Jenny

Haha, ja jag lyssnade inte så noga... tyckte dock att martin verkade vara alldeles för... NORMALT. Now it makes sense ;D

2007-05-06 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback