Jävla skit!

Fy fan va jag blir trött på allt ibland! Åååååh! Jag håller på att gå upp i linningen! Fan, helt plötsligt är jag glad att jag ska jobba. Fy faaaan!

Sorry, var bara tvungen att få ut det innan jag spydde på någon.
 
Inte för att det känns så mycket bättre, men lite är bättre än inget. Nej nu ska jag göra mig i ordning inför jobbet.

update 14.02

Det är tur att man har ett hetsigt humör... i två minuter ungefär. Mycket lugnare nu, hjärtat tillbaka i sin normala rytm igen. Skönt. Lite Linkin Park och helt plötsligt är jag inte ens hälften så aggressiv, vem säger att sån musik gör en aggressiv?! Förresten Lizze, jag har lyckats fixa "rätt" version av Linkin Park-What I've done... får se till att vara inloggade samtidigt så du kan få den =) (om du inte lyckats hitta den själv vill säga).

Nej, nu jäklar är det lite mat som gäller. Puss puss! (Miss Sunshine är tillbaka ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback