Jag borde...

...plugga, städa, sova, träna. I den ordningen men eftersom jag är som jag är så... ja. Att räkna ut det är ingen svår match. Sova blir det nog. Fast jag är ju sugen på en kopp te så det blir ingen sömn heller antar jag...

Jag är fruktansvärd.

Har gjort nationella i matte C idag... ganska traumatiskt. Jag hade inte tillräckligt med socker för att orka anstränga mig riktigt på sista delen. Bjafs. Lämnade lite luckor, absolut ingen mvg-kvalité... tyvärr. Hittade iaf Erik när jag var klar och han var snäll och följde med mig hem ett tag. Men nu är jag lonely igen... boring.

Ska snart sätta igång med naturkunskapen... vill verkligen inte plugga nu. Jag vill bara ta studenten! Inga fler läxor, inga fler inlämningar och absolut inga tänkande uppsatser tack! Fyra veckor kvar och mitt huvud går runt och jag orkar ingenting.

Jag är lat.

Men jag skiter i vilket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback