Jackass!

Var ju fredag på jobbet igår kom jag ihåg när jag väl kom dit. Att jobba fyra timmar blev helt plötsligt bra mycket stressigare än vad jag hade förväntat mig. Två längärmade tröjor funkade inte och första pausen i kassan så blev det till att slita av sig den undre. Fruktansvärt varmt! Det var kaos som jag kastades in i, kul när det är bra fart iaf...
 
oftast =P
 
Sedan åkte jag hem till Erik, har nu för första gången kikat på något från Jackass, nämligen Jackass-filmen nr 2 (och jag låg och klöktes vid vissa saker). Vissa saker kan ändå bara kallas för min humor, fan vad jag garvade =P
 
Har två "nya" favoritlåtar förresten:
Fall Out Boy - Thnks fr th mmrs
Manic Street Preachers & Nina Persson - Your love alone is not enough

Abstinens på båda! =)

Nej, nu ska jag fortsätta med geografin... det går inte särskilt bra för att vara ärlig. Måste nog begränsa mina källor lite. En sökning på "massturism" resulterade i 30 000 träffar. Försök få in det på fem sidor ;D

Claustrophobic effect's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback