Idylliskt!

Jaha, sitter hemma hos Erik (om det blir stavfel så är det hans tangentsbords fel, fruktansvärt jobbigt =P), har varit duktig idag båda två. Jag har tvättat bilen och sedan dammat den inuti, pluggat och Erik har klippt gräset. Sicken idyll ;D

Ska snart hem, blir fondue hemma så det är mumsigt =) Ska pluggas lite senare oxå... astråkigt.

Såg första filmen av Jackass igår oxå... gud vad jag garvar. Kan inte säga vilken av filmerna som var bäst, ettan eller tvåan. Har de på datorn hemma så det blir väl till att bestämma sig nån dag genom att kika på båda ;D haha

Nej, nu ska jag pysa. Lots of stuff to do idag.... inte för att jag ens kommer att göra hälften. Med tanke på hur seg i huvudet jag är. Men men... man kan ju alltid intala sig ;P

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback