i brist på bättre saker snor jag en lista från Emms ;D

Vilket namn står på ditt födelsebevis: Jenny Carolina Therese Hägg
Smeknamn: jenns, fluffy, häggan, jenny-penny (usch för det =P)
Har du varit i några andra världsdelar: ja; nord- och sydamerika (mellan oxå om det räknas), afrika och asien.
Lyckotal: 8
Favoritmat: Något med kött och sallad så är jag glad =) 
Har du någon form av tvångstankar: Nja... jag, Lizze och Emelie satt och tänkte på det i Sunny... kom vi fram til något på mig?
Senaste låt du lyssnat på: 3 doors down - Here without you 
Senaste tv program du tittade på: lite på Vänner idag 
Sämsta resturang: Måste säga som Emelie: McDonalds.
Sport att titta på: det mesta =D
Syskon: älskade petite-syster Lisa
Ord du använder (för) ofta: oväntat, fan i helvete är väl det första jag tänker på.  
Vad retar du dig på: människor som inte kan tänka längre än näsan räcker.
Bästa minne av nian: Jaa, rasterna tillsammans med hela gänget och killarna =)
3 saker du alltid har med dig: mobil, plånbok, mitt läppgojs
Vad gör du i sommar: tar studenten, åker till tyskland och rhodos, jobbar, göteborg, solar och badar. Allt som man ska göra en sommar
Samlar du på något? Nja, räknas dåliga vanor?
Dvd eller vhs: skitsamma, alla disney på vhs visserligen men jag får nog skäll om jag inte säger dvd ;D
Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: att skolan är så förbannat stressande ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback