"Grattis" mamma ;D

Jaha, då sitter man på mammas nya dator. Är inte alls avundsjuk på den här j*vla saken. Fy tusan vad sur man blir. Ni ska se skärmen! Den är helt otrolig, fruktansvärt snygg och skulle passa mycket bättre i mitt rum ;D haha. Hur kommer det sig dessutom att den här är snabbare än min när min är lika ny som den här?! Usch, vad irriterande! Men men, kul för henne (och pappa) iaf. Nu slipper hon dessutom sno min dator (och samtidigt passa på att klaga på stökigheten på rummet =P). Det finns alltid något positivt =)

Nej, nu ska jag iväg till jobbet i tre timmar. Hade hellre stannat kvar hemma hos Erik, mycket trevligare där =)

Sedan ska jag stressa hem, duscha och köra bort till Lizze för ikväll ska vi festa!! Riktigt sugen för tillfället! Enda frågan är vad man ska ha på sig? =S Isch, har inte bestämt mig och vi har dessutom gäster när jag kommer hem så jag kan inte slita iväg Lisa som jag vill =P Vi får se vad det blir, lutar åt det somriga hållet med min nyinköpta esprit-kjol som är sommargul =D Men på överdelen? Ja, det får vi se =P haha

Nej, nu måste jag pysa. Ska vara duktig och cykla ner till ICA för att tjäna lite pengar. Ha det så bra! Och hoppas att det går bra på skattjakten för de som deltar i den =)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback