Glömt att publicera =P

Vad åt du senast? Tårta för att fira mors dag =)
Har du fått någon komplimang idag? Ja, det tror jag.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Mhm, givetvis =D Hade jag inte gjort det... så hade jag nog inte varit så här glad idag =) 
Har du varit med i en rättegång? Bara med skolan
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? När jag körde hem från stan... varför i hela friden kör folk som... söndagskörare?!  
Har du däckat/spytt för att du druckit? "kul" Ja... tyvärr. Tänker jag inte göra om.
Har du äggat någon? Nej, faktiskt inte. Jag bara hejade på ;D
Har du haft en stalker? Nope... önskar mig väl inte någon heller =P
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Givetvis, skitcoolt ju!
Har du varit utomlands? Jupp... ska jag räkna upp? Hm... Danmark, Tyskland, Belgien, Nederländerna, Frankrike, Spanien, Portugal (dööh), Prag, Bulgarien, Cypern, Kreta, Gran Canaria, Teneriffa, Mallorca, Kap Verde, Azorerna, Brasilien, Dominikanska Republiken, USA, Indien... hm. Blev en del =P Känns som om jag har glömt ngt =S
Var är dina syskon just nu? Hon springer väl runt och fjöntar i huset ;D
Vad var den senaste drömmen som du minns? Oooj... minns jag verkligen. Haha, mitt minne är som ett såll =P
Vem ringde dig senast? Mikke... tror det var han senast. Eller var det Elin? Jaja, ngn av dom.
Vilken tid gick du upp imorse? vaknade vid kvart i elva tror jag... sen låg jag och Lizze och drog oss till... halv tolv... kanske.
Vad ska du göra efter det här? Kika på Greys Anatomy =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback