From yesterday (30 seconds to mars)

Hade en väldigt trevlig kväll igår, det blir verkligen roligast när man gör sig i ordning tillsammans =) Sen när Emelie kom med kameran kunde vi även flippa ut lite med skumma (skumma är väl bara förnamnet) bilder, precis som det ska vara =D Lorden var väl som vanligt, sjukt varmt bara. Jag höll nog på att svettas ihjäl för att vara ärlig =P Men kul, vi dansade mycket de få timmarna som vi var där =P

Sov hemma hos Lizze, vilket betyder somna sent och en massa trevlig prat, haha. 

Sedan idag har jag bara köpt lite godis till ikväll (skulle ha satsat på lösgodis men kom på att jag inte var sugen, så det blev ett rör med Smarties istället. Sådana jag hade med mig till Ystad och som skapade Duracell-Alle =P hahaha), pratat en massa i telefon och firat mammsen med tårta. Jag var inne på stan och köpte en Dior-lotion till henne men den kan ju inte testas för man får ju inte bryta förseglingen om man vill byta den. Bittert. Blir en runda på stan så att kvinnan får lukta på den =P haha

Var ute och gick med Ebba i bara kofta och jeans... tro fan att det börjar regna. Vi såg ut som två dränkta katter (hundar möjligtvis) men det var mysigt att gå i skogen när det regnar =) 

Nej, nu ska jag längta till Pirates. Och försöka sluta skriva så långa inlägg ;D    

Kommentarer
Postat av: Alle

Duracell-Alle..de var tider de:P....Pirates var ganska bra faktiskt..dock lite lång och rörig..särkilt utan text(laddade hem den igår så ja inte skulle va efter:P)

2007-05-27 @ 22:35:13
Postat av: Jenny

Haha, du ville inte hamna utanför =P Kan tänka mig att den var rörig utan text men med text var den inte alls lika jobbig =)
Du får skaffa texten oxå till nästa gång du ser den =P

2007-05-28 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback