Framtida ledare... eller bödel?

Var bara tvungen att göra testet som Lizze hade gjort. Rätt nöjd med resultatet: ledarskap/projektledning eftersom detär vad min utbildning leder till i slutändan allt som oftast. Beskrivningen var väl dock inte lika smickrande:

Du är den mänskliga pansarvagnen. Du är stark och utåtriktad och vet vad du vill och hur du får det. Dina beslut baseras på fakta och du blandar helst inte in känslor i onödan. Din yrkesmässiga karriär är spikrak. Troligtvis har du vetat länge att du ska bli något stort, eftersom framgång är viktigt för dig. Det är inte helt osannolikt att du i framtiden startar företag själv och bygger upp det enligt eget huvud, men för en driven person som du finns också alternativet projektledare. Oavsett inom vilken bransch du hamnar kommer det att ligga lik där du passerat

Härligt, till och med kyguiden anser att jag är en bitch, känslokall och framgångshungrig. Härligt.

Annars inte hänt så mycket idag... började inte litteraturen förrän vid kvart i ett så låg ute i solen och jobbade med ett arbete som jag bara är fem veckor försenad med... "bara". Ska iväg och träna idag. Nice. Först box-it, hoppas bara mamma hinner hem med bilen, annars blir det till att cykla och sedan, direkt efter blir det badminton.

Och sen blir det till att skriva loggbok resten av natten. Inte så nice kanske. Men jag får väl skylla mig själv antar jag =/

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag fick samma på testet!! =P Vi är lika som bär =)

Postat av: Jenny

Haha japp =) Det är vi mot världen: De Fantastika Systrarna Hägg ;D

2007-05-04 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback