Förfest utan festande för mig

Hemma från Cassas förfest, hängde trots allt inte med ut fastän ödet tyckte att jag borde ha gjort det. Inte nog med att alla "tjatade" lite på mig, när jag kollar mobilen så upptäcker jag att jag har ett missat samtal från okänt nummer. När jag slår upp det visar det sig vara (hör och häpna): från lorden dit alla ska dra idag!! Blev lite chockad =P haha

Nej, men det ska bli skönt med sömn. Behöver verkligen det. Var uppe vid halv åtta imorse efter att ha gått och lagt mig vid två och sedan full rulle hela dagen. Hade en trevlig fika tillsammans med Fredrik och Mikke efter att Fredrik och jag hade köpt blommor, väldigt nice. 

Sedan kom Erik förbi en stund och fick uppleva den äldre generationen Hägg (sicket chockartat möte ;D) innan han stack före till Cassa. Jag kom lite senare, hade en väldigt trevlig kväll måste jag säga =) Dagen som började så tråkigt har faktiskt slutat väldigt bra tack vare alla mina kompisar =) Glad att jag har er!

Och Elin; vi måste fixa det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback