F&F slår naturkunskapen med hästlängder!

Jaha, då ska naturkunskapen vara inlämnad om drygt en timme... är jag klar? Nja, har lite kvar. Gud, vad jag ogillar Ingemar! Sofie och mina planer för hans del verkar helt plötsligt vettiga!!

Satt uppe till klockan två inatt och skrev som en tok (ja, jag får skylla mig själv delvis som inte har börjat tidigare) och nu ser ljuset i slutet av tunneln iaf! Blir dock ingen utgång ikväll, är både för trött och osugen för det. Fem spänn på att det kommer bli som förra gången jag missade en studentfest: världens bästa! Nåja, inte tid att oroa mig för det. Men det är just my luck. Vill nog hellre sova ändå måste jag säga. =)

F&F kommer ikväll och stannar till söndag =) Ska bli kul att träffa dem, länge sedan nu =). Typ iaf. haha.

Nej, nu ska jag sätta igång. Pust. Djupt andetag och inget gråt ;D

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha det där med gråt är svårt när det gäller naturkunskap. hahaha :P Ååå din farmor och farfar. Måste träffa din farmor igen och är för jävla cool :D Haha!

Postat av: Jenny

Haha, ja du är säkert välkommen =) Farmor skulle älska att träffa dig igen! =D

2007-05-12 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback