Fan. Vilken. Jävla. Katastrof.

Fy tusan. Har ju varit på möten som har gått bättre. Resultatet: göra om hela härliga bordsplaceringen. Eller nej, inte riktigt hela. Men det schizar upp våra tankar rätt ordentligt (och ja, rätt ordentligt är bara förnamnet). Det som var så bra innan kanske inte blir lika bra för alla nu, det går liksom inte. Synd, vi som var så nöjda ='(

Jaja, ska skynda iväg på lite fotboll (har lovat Jimmie) och se 1:a halvlek innan jag ska hem igen och Emma kommer och hjälper mig. Har suttit och mätt som en tok så att allt blir skalenligt... huvudräkning är innegrejen för tillfället =P

Får se hur det blir, jag har redan kommit på att jag får flytta om på mitt bord... så det har jag gjort. Sen så får vi se. Jaja. Nu ska jag koka lite te och sätta igång igen.

Baj(s) baj(s)

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Varför måste ni göra om? :(

Postat av: Jenny

"för att det inte fick plats" - stefan på ågatan.
därför. inte eget val. TRO mig =/

2007-05-30 @ 22:48:44
Postat av: Fräddie

okej? vad var det som inte fick plats? :P

2007-05-31 @ 00:54:37
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Det mesta =P Nej, men borden på bredden. Tydligen. Tjoflöjt ungefär.

2007-05-31 @ 16:50:31
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback