Baah som Emelie hade sagt.

Har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera på sistone tycker jag nog. Jaja, kan inte hjälpas. Har inte precis haft ork eller vilja för det. (kommer vi alla gå igenom den fasen eller ;D).

Första gången jag sitter på datorn på några dagar, verkligen sitter här och inte bara kastar iväg ett mejl eller så. Känns ovanligt ;)

Gjorde testet som Lizze hade på bloggen: Blev Madicken med motiveringen: Jag är sprallig och glad och full av energi, ibland påstår folk att jag inte är riktigt klok. Jag skulle aldrig säga nej till en köttbullemacka.

Sant, mycket sant. Även om jag inte känner mig så sprallig och glad idag, och speciellt inte full av energi. Sömnbrist har nog slagit i mitt huvud.

Får VG i matte C iaf... har för första gången på hela gymnasiet... nej, ursäkta, under hela min skolgång nästan, lyckats få ett g på ett prov. Och lyckades tajma det till matte nationella dessutom, sicken formtopp ;D Äsch skitsamma, jag var inte särskilt långt från ett vg precis (det var på gränsen) och det kändes att det gick åt helvete. Var dock tvungen att prestera MVG på provet för att få MVG i betyg... lite irriterande. Hade varit kul att skylta med ;D

Nej, nu ska jag läsa Cosmo och även lite senare Solo. Köpte Solo idag trots att jag lider av akut pengabrist (tre skor på 2 veckor = inte särskilt bra för min ekonomi... tack och lov är det lön... snart!), kände att jag behövde det =) Min irritation vet inga gränser för tillfället. Skit oxå. Nåja, det blir bättre med sömn... och blir det inte det så får jag springa längre än förväntat imorn på morgonen.
Lyckades precis lägga (oavsiktligt) armen på enter ute vid siffrorna... fattade inte alls varför allting helt plötsligt flippade. Antar att det förklarar saken. ;D

Breathe, just breathe.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag blev också madicken... trots att jag verkligen skulle tacka nej till en köttbullemacka :P haha

Postat av: Jenny

Hahaha jaa jag tror absolut att du skulle tacka nej till en köttbullemacka... =P Något annat hade nog förvånat mig oerhört =P

2007-05-17 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback