When the nights came falling

Nu erkänner jag själv att det är kallt på mitt rum. När jag sätter på mig duntofflor lär det vara dags att stänga fönstret... men det är så... lockande att ha det öppet och låtsas att det är vår! Dessutom sover jag bättre med kallt i rummet =P

Fick VG och en ganska efterlängtad sol till på köpet idag visade det sig när vi fick tillbaka matteproven. Jag skämtar inte när jag säger att det var en av mina sämnre prov... jag måste ha djävulsk tur med miniräknar-uppgifter eller ngt har jag kommit fram till.
 
Var på stan och fikade med Sofie idag... inte mkt till shopping gjord dock men det tar vi igen senare i veckan, inte sant Sofie? ;D Har dock använt mitt nyinhandlade svarta nagellack i ren uttråkning nu på kvällen. Lite kladd som jag måste plocka bort imorn men annars rätt nice... nattsvarta naglar för tillfället =P Köpte ett rött oxå, lite blodrött. Känner jag mig blodtörstig istället för... vad jag nu känner mig nu (no clue vad det kan vara för känsla =P)... så ska jag använda det =P

Lite bitch och sedan sängen (kanske lite läsa oxå... om jag pallar. Har fastnat för gammal hederlig fantasy igen... länge sedan nu.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart vi ska ta igen det :D

Postat av: Jenny

Och det gjorde vi. Med besked ;D

2007-03-27 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback