Vårkänslor!

Åh, vad jag älskar det här! Solen skiner från en klarblå himmel, det är hur varmt och skönt som helst ute i solen, jag har sett två citronfjärilar (som jagade varandra, de små turturduvorna ;D haha), hört en humla, sett ett bi, en massa krokusar på väg upp (och har slagit ut). Dock har Ebba misshandlat två av våra krokusar på tomten, dom var roliga att tugga på tydligen... sicken vovve =P

Kort sagt: Jag älskar våren! Sånt här väder gör mig på löjligt bra humör!! =D Mamma och jag har suttit ute på trappen och ätit lite lunch medan hunden har sprungit omkring och fånat sig (en till som är förtjust i vädret tydligen), helt underbart!

Äntligen lite trevlighet efter vintern! =D

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, du älskar ju snö också? :P

2007-03-12 @ 12:53:12
Postat av: Jenny

Ja, så pass länge att man hinner ha ett snöbollskrig, sedan får den gärna försvinna =P

2007-03-12 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback